پوکر یک از  قدیمی ترین بازی هایی می باشد که با برگ پاسور یا ورق یا کارت انجام می‌شود و همواره در طول تاریخ علاقمندان بسیاری در زمینه های مختلف به بازی با کارت پرداخته اند.

بازی پوکر اوماها  بازی یک نفره نمی باشد و معمولاً این بازی در بین افراد دو به بالا صورت می‌گیرد و بهترین میز های بازی ها برای افراد بین ۵ تا ۹ نفر طراحی می‌شود و بهتر این میزها به این تعداد می باشند و علاقه مندان به بازی پوکر می توانند بر روی این میز ها نهایت لذت را ببرند.

بازی به این صورت می باشد که دیلر ۴ کارت به هر کدام از بازیکن ها می دهد و شما می توانید با توجه به ارزشی که هر کارت دارد بر روی بازی افزایش بت داشته باشید.

و اگر دست مناسبی برای بازی ندارید می توانید دست خود را بیندازید یا فولد بدهید.

حالا این سوال پیش می آید که بردن در بازی ها به چه صورت می باشد و چه کسی می تواند در این بازی برنده باشد پاسخ این است از چهار کارتی که دیلر به شما می دهد دو کارت با توجه به زمین که شامل کارت های فلاپ ریور و ترن می باشد انتخاب می شود.

یعنی در اصل حالتی که پنج کارت به خود می‌گیرند می‌تواند برنده بازی مشخص کند حالت های مختلف ممکن است برای پنج کارت اصلی به وجود بیاید که این ۵ کارت متشکل از سه کارت از پنج کار تضمین و دو کار از دست شما می باشد و ترکیب این ۵ کارت می تواند یکی از دست های برنده را مشخص نماید که در آموزش پوکر اوماها به آن پرداخته ایم.

حالت هایی مانند حالت فلاش، استریت ،حالت پیر، حالت دوپیر و… حالت هایی هستند که یک بازیکن می تواند با داشتن این کارتها و این حالت‌ها برنده بازی پوکر اوماها باشد.

بت ناب ، معتبرترین سایت شرط بندی فارسی