به عنوان یک بازیکن کم تجربه پوکر، بخشی از زمان خود را از دست خواهید داد. در برخی مواقع ممکن است با یک جفت آس به آل-این بروید و بعد از آن هم به حریفی در دست خود جفت 9 دارد و در ریور موفق می شود 9 سوم را به دست بیاورد، ببازید. اما نکته مهم چیست؟

نباید اجازه دهید این نوع باخت ها (که به آنها بد بیت گفته می شود) باعث ناامیدی شما شود. شاید همیشه شانس با شما یار نباشد اما در مثال بالا آس هایی که به 9‌ها می بازند، در بلند مدت برنده خواهند بود. 

اگر میخواهید مهارت برنده شدن در پوکر را یاد بگیرید، لازم است به چشم یک پروژه بلندمدت به آن نگاه کنید. پروژه ای که نیازمند بازی کردن هزاران دست در محیط بازی واقعی است. اگر میخواهید اصول بازی را کاملا عمیق و محکم یاد بگیرید، این روش تنها گزینه ای است که دارید و برای اینکه به یک متخصص در این زمینه تبدیل شوید، بهتر است از همین حالا شروع کنید. 

در کنار اینکه مهارت های خود را توسعه می دهید، سه نکته مهم را به یاد داشته باشید: با احتیاط بازی کنید، اگر لازم شد تهاجمی بازی کنید، همه جوانب میز و بازی را بررسی کنید انگار در حال تماشای فیلم مورد علاقه خود هستید. 

این سه نکته کمک میکند بازی را تحت کنترل داشته باشید و در برابر “تیلت” و تمایل به آن مقاومت کنید. شرط بندی های احمقانه هیچ کمکی به جبران باخت ها نخواهد کرد. در آخر سعی کنید برای هر جلسه بازی و برای بلندمدت خود سرمایه مشخصی را در نظر بگیرید و به مقدار مشخص شده پایبند باشید.