اتاق پوکر Legends در هیوستون، تگزاس نزدیک بود قربانی یک سرقت مسلحانه توسط مردی که یک AR-15 حمل می کرد، شود.

پلیس در شهر گزارش داد که یک نگهبان در اتاق پوکر با سارق احتمالی درگیر شد. چندین بار اسلحه شلیک کرده بود، اما خوشبختانه کسی مورد اصابت قرار نگرفت.

Khou.com گزارش داد که این حادثه کمی پس از ساعت 1 بامداد دوشنبه رخ داده است. در این گزارش آمده است: در ابتدا گزارش شده است که ممکن است چندین نفر تیرباران شده باشند. خوشبختانه این اتفاق رخ نداده است و به نظر نمی رسد کسی به مراقبت پزشکی نیاز داشته باشد.

پلیس در محل حاضر شد و مردی که نامش فاش نشده است را دستگیر کرد. بر اساس گزارش ها، نگهبان امنیتی که گفته می شود مرد مسلح را متوقف کرده، ترلین «تک» رابینسون است.

رابینسون به ABC13 گفت: او از من می‌خواست که به او پول بدهم. اما به جای این، من سمت او دویدم، با او درگیر شدم و با اسلحه او گلاویز شدم. چندین اتفاق رخ داد، من توانستم او را متوقف کنم، به او دستبند بزنم و او را دستگیر کنم.

از رابینسون به خاطر کارهایی که انجام داده است به‌عنوان یک قهرمان یاد می‌شود، و یک GoFundMe برای کمک به لایحه های پزشکی، به افتخار او راه‌اندازی شده است.

طبق گزارش Khou.com: بازرسان گفتند مظنون به صورت مسلح وارد درب ورودی اتاق پوکر شده است و به همه افراد گفته که این محل را گرفته است. پلیس گفت که نگهبان امنیتی توانست مرد مسلح را دور بزند و این دو نفر به خاطر اسلحه شروع به درگیری کردند. در این زمان چند تیر از اسلحه شلیک شده بود اما در نهایت گارد امنیتی به کمک افراد توانستند مرد مسلح را دستگیر کنند. در زمان وقوع این حادثه حدود 45 تا 50 نفر در داخل کارگاه حضور داشتند.