بسیاری از بازی‌های اسلات به شما این امکان را می‌دهند که یک دکمه توقف را زمانی که ماشین در حال چرخش است فشار دهید. با این کار نتیجه ماشین اسلات سریع تر مشخص خواهد شد اما بازم هم نتیجه بازی هیچگونه تغییری نخواهد کرد. حالا میخواهیم با یک نوع دیگر از ماشین های اسلات آشنا شویم.

دسته‌ای از بازی‌های اسلات ماشینی وجود دارند که به شکل دیگری کار میکنند و این ماشین ها “اسکیل استاپ” نامیده میشوند. در این بازی اگر دکمه توقف را فشار دهید، نتیجه بازی متفاوت خواهد شد. دسترسی به این ماشین ها معمولا بستگی به بازار دارد و گاهی اوقات در مورد ماشین های Skill Stop و نحوه برنامه ریزی آنها قوانین مختلفی وضع خواهد شد. 

در بازی‌های اسلات مدرن، احتمال بیشتری وجود دارد که چیزی شبیه بونوس راند first person shooter ببینید. بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص ممکن است مهارت واقعی را ارائه دهند، اما تا حد زیادی میتوان آن را شبیه سازی دانست که فقط نیاز به فشردن یک دکمه دارد و هدف آن هم درگیر کردن مخاطبان است. 

یک بونوس راند “اسکیل استاپ” ممکن است مکانیزم هدف گیری را در اختیار شما قرار دهد. شبیه سازی این بازی ممکن است فقط از شما بخواهد که یک سکانس اکشن متحرک را شروع کنید که تنها یک نتیجه اتفاقی و انتخاب شده را به همراه دارد.

در هر صورت لازم است قوانین بازی را با دقت بخوانید. راهنمای بازی شاید به شما بگوید که متوقف کردن ماشین روی نتیجه نهایی تاثیری ندارد یا اینکه صریحا به این موضوع اشاره کند که چه زمانی و به شکلی باید از اسکیل استاپ استفاده کنید. همچنین ممکن است از عبارت “Skill Stop” استفاده نکنند، اما ممکن است بگویند “دکمه [X] را فشار دهید تا بازی متوقف شود” یا هر عبارت دیگری.

در هر صورت اگر بازی اسکیل استاپ را پیدا کردید و تصمیم به بازی کردن گرفتید، حتما در ابتدا با کمترین شرط ممکن بازی را تمرین کنید. نگران از دست دادن بازده های مختلف نباشید چون این بازی به شما شانس زیادی برای برنده شدن در بونوس راند میدهد. برخی از این بازی ها ممکن است به نشانه در دسترس بودن گزینه “Skill Stop” سرعت چرخش چرخ را کمی کاهش دهند. این گزینه ممکن است به صورت تصادفی فعال شود.