اگر شما هم از این بازی خیلی خوشتون میاد و دوست دارید به عنوان یه حرفه ای  پوکر رو  بازی کنید باید چیزهای زیادی رو در موردش بدونید و فقط دونستن تکنیک ها و استراتژی های بازی به خوبی بدونید و اگر شما این تکنیک ها رو ندونید و در موردش نخونید هرگز خودتون رو نباید یه حرفه ای بدونید و فکر نکنید که می تونید خیلی راحت به مدارج عالی تو این بازی برسید!

شاید تمام تلاشتون رو برای این کار کردید و هیچ وقت نتونستید به جایگاه خوبی برسید و شاید انگیزه کافی رو برای انجام این کار نداشتید و یا به خوبی نتونستید روی این کار برنامه ریزی کنید، شاید اصلا واستون اهمیتی نداشته که بدونید شما اگر بخواین به صورت حرفه ای این کار رو انجام بدید شما باید استراحت کافی داشته باشید و رژیم غذایی  و خیلی نکات دیگه رو در نظر بگیرید و فقط در این صورت میشه که شما می تونید یه حرفه ای تو این کار بشید.

این رو بدونید که انگیزه  داشتن نه تنها تو بازی پوکر بلکه تو هر کار مهمی که بخواین تو زندگی انجام بدید بسیار مفهمومی حیاتی هست که شاید هر کسی این رو به خوبی نتونه درکش کنه. می دونم حالا که شما دارید این مقاله رو می خونید و شاید تصمیم گرفتید که این کار رو به صورت حرفه ای دنبال کنید و تصمیم گرفتید که انگیزه خودتون رو بالا ببرید و ما هم اینجا هستیم که به شما کنیم و یه سری راه کار رو به شما بدیم تا موفقیت شما رو تو این تضمین کنه و شما رو به بهترین مدارج برسونه و اگر تا انتها با ما باشید و تک تک این تکنیک ها رو به کار بگیرید می تونید مطمئن باشید که به بهترین نتیجه می تونید برسید:

تا جایی که می تونید انگیزه خودتون رو از کاری که انجام می دید بالا ببرید

شاید خیلی ها باشن که دوست دارن خیلی حرفه ای پوکر رو دنبال کنن و به درجات خیلی بالا برسن و از این کار پول دربیارن و بعضی هاشون هستن که دوست دارن کاملا راحت و بی دردسر و زحمت کشیدن به این نتیجه برسن، به نظر شما آیا این شدنی هست؟ می شه بدون زحمت کشیدن به بهترین نتایج رسید؟ خیلی ها می گن که ما حوصله خوندن مقاله رو ندارن و دوست دارن همین جوری بازی رو یاد بگیرن و بعد از مدتی که می گذره حوصلشون از این کار سر می ره و کلا میل و انگیزه خودشون از بازی کردن رو از دست میدن و کلا بیخیال این کار میشن، اگر شما بخواین به نتیجه خوب نه فقط تو پوکر بلکه تو کارای دیگه برسید باید برای این کار زحمت بکشید و تلاش کنید و برای اون کار حسابی وقت و انرژی بگذارید و اگر شما بتونید تا یه مدتی این کار رو بکنید و وقت بگذارید شک نکنید که تو مدت زمان کوتاهی به نتایج خیلی خوبی خواهید رسید و موفقیت برای شما خواهد شد و به هدف تون که رسیدن به مدارج عالی تو پوکر هست خواهید رسید، خواستن توانستن است!

دلیل خودتون رو برای انجام این کار مشخص کنید

تا حالا شده پیش خودتون فکر کنید که حالا که تصمیم گرفتید که پوکر رو به صورت حرفه ای یاد بگیرید، هدفتون از این کار چیه؟ اگر شما دلیل این کار رو برای خودتون مشخص کنید و همه چیز رو برای خودتون روشن کنید، شک نکنید که تو مدت زمان کوتاهی این به شما انگیزه می ده که بتونید زودتر به موفقیت و هدفی که دارید برسید. یکی شاید دلیلش از پوکر بازی کردن این هست که دوست داره پول بیشتری داشته باشه و احتیاج نداشته باشه که مدت زمان ها طولانی کار سخت و فیزیکی رو انجام بده و یا یکی دیگه ممکنه هدفش این باشه که دوست داره وقت بگذرونه و در کنارش یه مهارت جدید رو یاد بگیره و شاید جنبه ی مالی این قضیه خیلی واسش مهم نباشه و لذت بازی براش اهمیت بیشتری رو داره، در هر صورت هیچ فرقی نمی کنه که هدف شما از کاری که می کنید چیه، مهم این هست که اون رو واسه خودتون روشن کنید و تکلیف خودتون رو با خودتون مشخص کنید!

هیچ وقت عجولانه رفتار نکنید

اگر شما برای رسیدن به اون هدفی که برای خودتون مشخص کردید خیلی عجولانه رفتار کنید و خیلی برای رسیدن به موفقتی عجله داشته باشید، شک نکنید که خیلی زود همه چیز واستون خسته کننده می شه و دیگه دوست ندارید اون کار رو انجام بدید و همه برنامه ریزی هایی که برای خودتون کردید به تعویق بیوفته! یه ضرب المثل هست که می گه قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود! شما هیچ وقت نباید توقع داشته باشید که ظرف چند ماه تبدیل به یه حرفه ای بشید و همه آرزوهاتون براورده بشه، شما باید برای کار وقت بگذارید و زحمت بکشید تا بتونید به موفقیت های بزرگ برسید و صبر کلید این راه هست!

اگر حس می کنید که کاری که دارید انجام می دید خیلی کار سخت و پیچیده ای هست باید اون رو واسه خودتون تقسیم بندی کنید و اصلا نباید برای رسیدن بهش عجله کنید و صبر داشته باشید، همیشه سعی کنید در ابتدا قدم هاتون رو اروم بردارید و اصلا برای رسیدن به نقطه پایان عجله نکنید.

زمان مشخصی رو برای این کار تعیین کنید

برای این که تمامی اموزش های لازم از کاری که دارید می کنید رو ببینید شما باید برای خودتون یه ددلاین رو مشخص کنید و بر اساس اون برنامه ریزی کنید که از کجا و کی باید این کار رو شروع کنید، فرض کنید که شما تصمیم گرفتید که مقاله های اموزشی پوکر سایت ما بت ناب رو از اول تا اخر بخونید و بعد از برسی مقاله های اموزشی مشخص شده که برای خوندن و یاد گرفتن این مقاله های اموزشی شما باید یک ماه و یا یک هفته رو کنار بگذارید و باید حتما مثلا برای این کار روزی 2 ساعت رو در نظر بگیرید و شما باید خودتون رو مستلزم این کنید که تو این مدت مشخص باید تمامی این آموزش ها رو به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید و تو سایت هایی که میشه به صورت رایگان بازی کنید، این تکنیک ها رو امتحان کنید و خودتون رو به چالش بکشید، اگر شما برای خودتون یه مدت زمانی رو مشخص کنید می تونید خیلی راحت روی اون برنامه ریزی کنید و برنامه ریزی کنید و این جوری مغزتون هم با شما یاری می کنه و می تونید به خوبی از پس این تصمیمی که گرفتید بر بیاید و اصلا کار سختی هم برای شما نخواهد بود!

برای انجام این کار برای خودتون یه پایه انتخاب کنید

اگر شما این کاری که می خواین شروع کنید رو با یه دوست و یا با یه کسی که همیشه و همه جا هم پای شماست شروع کنید می تونید خیلی راحت تر و بدون خستگی انجام بدید و برای شما این کار خیلی شیرین تر خواهد بود و خیلی زود تر از  اونی که فکرش رو می کردید می تونید حرفه ای بشید. شما می تونید همیشه با اون دوستتون مشورت کنید و با هم در تماس باشید و از جریان کارها و اموزش هایی که دیده مطلع بشید و هم می تونید دونسته هاتون رو با هم به اشتراک بگذارید و این جوری می تونید فرایند اموزش رو برای خودتون راحت تر کنید و می تونید با کمک هم به بهترین و کارآمدترین استراتژی که می تونید تو بازی داشته باشید دست پیدا کنید. همیشه داشتن یه هم پا تو قدم های بزرگی که تو زندگی می خواین داشته باشید می تونه کمک خیلی بزرگی برای شما باشه و می تونه خیلی سریع تر شما رو به هدفتون نزدیک کنه و خیلی راحت می تونید از اون کمک بگیرید و بازی کنید و اشکالات هم رو بر طرف کنید!

هزینه‌ هاتون رو مدیریت کنید

شما قبل از شروع کار باید از خودتون بپرسید که اگر من این کار رو نتونم انجام بدم چه هزینه هایی رو از لحاظ مالی، اجتماعی و یا احساسی خواهم داشت؟ شما باید همیشه با خودتون رو راست باشید و هیچ وقت خودتون رو گول نزنید. شما می تونید بعد از این برسی هایی که باید انجام بدید به این نتیجه برسید که اگر مثلا بخوام در در روز این همه وقت بگذارم و از همه چیز بزنم ایا واسه من گرون خواهد تموم شد یا نه، شما باید همیشه خودتون و شرایطتون رو در نظر بگیرید بعد مسائل دیگه رو و بعد تصمیم خودتون رو نهایی کنید.

اگر شما قبل از انجام این کار هدف تون رو برای کامل کردن یک کار یا پروژه تعیین کنید و براش وقت و انرژی بگذارید شک نکنید که به موفقتی خواهید رسید و غیر از این نباید توقع دیگه ای رو داشته باشید که چون اصلا شدنی نیست، اگر شما این نکاتی که امروز تو این مقاله بهتون اموزش دادم رو به خوبی بخونید و بهش عمل کنید می تونید خیلی راحت خودتون رو تو قله موفقت ببینید و شک نکنید که با تلاش کردن می تونید بهش دسترسی پیدا کنید.

بت ناب