در اوایل این ماه، به نظر می رسید که GGPoker در حال قطع رابطه با بازیکن حرفه‌ای پوکر Dan Bilzerian است و به دلیل سابقه رفتار بدش با زنان، دیگر علاقه ای به داشتن او به عنوان سفیر برند خود ندارد و تصاویر او را از وب‌سایت پوکر حذف کرد. خبرگزاری ها همزمان بودن این کار GGPoker با روز زن را عملی کنایه آمیز نسبت به این پوکر باز حرفه ای دانستند.

اما در ۲۳ مارس، GGPoker از طریق یک پست توییتری تایید کرد که به همکاری با Bilzerian ادامه خواهد داد و اینکه طرفداران باید در انتظار خبر های هیجان انگیزی درباره این همکاری باشند.

اکنون که GGPoker تأیید کرده است که هنوز با این پوکر باز حرفه ای کار می کند، پس چرا او را از وب سایت حذف کردند؟ در روز جهانی زن، تصویر، نام و حتی کاراکتر درون بازی از سایت حذف شد. هرچند که GGPoker می‌گوید که به همکاری‌اش با Bilzerian خاتمه نداده است اما همچنان موقعیت او در سایت تغییری نکرده است.

دنیای پوکر پس از حذف شدن Bilzerian به این نتیجه رسیده بود که GGPoker از او و شیطنت‌هایش خسته شده است. این برند که در اواخر سال ۲۰۲۰ قراردادی با او به عنوان سفیر امضا کرد، به سرعت متوجه حاشیه هایی که Bilzerian به همراه داشت، شد.

مدت کوتاهی پس از امضای قرارداد Bilzerian با GGPoker، بازیکن پوکر و استریمر کانادایی، Vanessa Kade، این پلتفورم را به دلیل استخدام او بازخواست کرد. Bilzerian نیز این کار Kade را با توییتی توهین آمیز جواب داد.

به نظر می رسید GGPoker طرف سفیر جدید خود را گرفته است. اتاق پوکر به جای عذرخواهی, حساب کاربری قدیمی kade را بست و هیچ تخلفی از سوی Bilzerian یا شرکت را تایید نکرد.

با توجه به همه بحث‌های پیرامون این شراکت, مشخص نیست که چرا GGPoker می‌خواهد رابطه خود را با Dan Bilzerian حفظ کند. او حتی به تبلیغ این پلتفرم در صفحات اجتماعی پرطرفدار خود نپرداخته است.

وی حتی از یک مسابقه دو نفره برای این برند عقب نشینی کرد. GGPoker در روز تولد Bilzerian یک بازی freeroll را در اتاق پوکر برگزار کرد و برنده قرار بود بازی های دو نفره Bilzerian را انجام دهد. Alex O’Brien، نویسنده علمی، برای انجام این بازی ها انتخاب شد، اما با گذشت حتی یک سال، نه GGPoker و نه Bilzerian برای انجام هیچ بازی ای برنامه‌ریزی نکردند. در آخر سایت پوکر Americas Cardroom، با قرار دادن kade به عنوان حریف O’Brien و اهدا کردن تمام پول های برنده شده به خیریه، این بازی را برگزار کرد.

سایت GGPoker ادعا می کند که در حال تلاش برای گسترش بازیکنان زن است. در حال حاضر این پلتفرم شش زن را به عنوان سفیر برند خود دارد و همچنین میزبان رویدادهایی با محوریت زنان است تا بازیکنان زن بیشتری را به سایت خود جذب کند. اما به نظر می‌رسد مشکلات Dan Bilzerian اتاق پوکر را تحت تاثیر قرار دهد و به طور بالقوه هر گونه پیشرفتی که این برند در مورد جذب بازیکنان زن ایجاد کرده است را نفی کند.