اگر در پوکر آنلاین تازه کار هستید، اولین چیزی که باید یاد بگیرید این است که چگونه بورد یا پنج کارت وسط میدان را بخوانید تا از این طریق بتوانید دست برنده را در تگزاس هولدم مشخص کنید. یکی از مهم ترین چیزهایی که باید به خاطر بسپارید این است که هنگام ساخت دست، باید بین همه کارت ها، از 5 کارت بهتر استفاده کنید.

در این بازی، می توانید از بین هفت کارت، هر پنج کارت را برای ساخت دست خود انتخاب کنید. در واقع شما حتی نیازی به استفاده از دو کارت سوراخ هم ندارید.

به عنوان مثال، اگر به شما یک جفت آس داده شود و پنج کارت وسط میدان 5 پیک، 6 قلب، 7 گشنیز، 8 خشت و 9 گشنیز باشد، بهترین دست شما همان استریت 9 بالا خواهد بود. آس های شما حتی نیازی به بازی ندارند.

مشکلات در پوکر آنلاین تگزاس هولدم

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که حتی با دست های یک جفتی، که اکثر بازیکنان جدید فقط به جفت توجه می کنند، شما باید از ارزش کل دست 5 کارتی خود آگاه باشید.

یکی دیگر از رایج ترین زمینه های سردرگمی برای بازیکنان جدید پوکر آنلاین این است که وقتی هر دو بازیکن دارای دست های دو جفت هستند، تعیین کنند که چه کسی دست برنده را دارد. تصور کنید روی بورد 10 گشنیز، 9 قلب، 4 گشنیز، 4 خشت و 5 پیک وجود دارد و یک بازیکن یک عدد 6 خشت و یک عدد 6 گشنیز را برمی گرداند در حالی که دیگری 10 و 3 خشت را نشان می دهد.

بهترین دست پنج کارتی برای بازیکنی که 6 خشت و 6 گشنیز دارد، شش و چهار با 10 است. در همین حال بازیکنی که 10 و 3 خشت را در دست دارد چندین ده و چهار، با 9 یا دست های دو جفت بالاتر دارد. این می تواند برای بازیکن با جفت پوکر، فشار ذهنی زیادی ایجاد کنید.