یک زن در میشیگان، نزدیک بود جایزه بخت آزمایی 3 میلیون دلاری را از دست بدهد، تنها به این خاطر که جایزه در پوشه هرزنامه قرار گرفته بود.

براساس لاتاری میشیگان، لورا اسپیرز 55 ساله در 31 دسامبر سال گذشته در بازی Mega Millions شرکت کرده بود و برنده پنج توپ سفید در قرعه کشی یک میلیون دلاری شده بود. همچنین این خانم در در این بازی از یک مگاپلایر (یک ضرب‌کننده بازی در جهان) استفاده کرده بود، این یعنی جایزه 1 میلیون دلاری او سه برابر شده بود و در واقع برنده 3 میلیون دلار شده بود.

اسپیرز، بلیط بخت آزمایی را به‌صورت آنلاین در میشیگان خریداری کرده بود ولی به اینکه حساب حساب iLottery خود را بررسی کند و ببیند آیا برنده شده است، فکر نکرده بود. 

اسپیرز در لاتاری MI گفت: در فیسبوک یک تبلیغ مشاهده کرده بود که جکپات Mega Millions بسیار بالا می رود، بنابراین وارد حساب خود شدم و یک بلیط خریدم. چند روز بعد، من به دنبال ایمیل گم شده از طرف شخصی بودم، بنابراین پوشه هرزنامه ایمیل خودم را بررسی کردم. در این زمان یک ایمیل از لاتاری دیدم که می‌گفت برنده جایزه شده ام. نمی‌توانستم چیزی که می‌خوانم را باور کنم، بنابراین جهت اطمینان و تایید ایمیل، وارد حساب لاتاری خود شدم.

اسپیرز که هفته گذشته جایزه خود را در دفتر مرکزی لاتاری دریافت کرد، گفت که قصد دارد جایزه خود را با خانواده به اشتراک بگذارد و زودتر بازنشسته شود.

اگر اسپیرز هرگز به دنبال آن ایمیل نبود و پوشه هرزنامه خود را بررسی نمی کرد، آیا امکان داشت در نهایت حساب قرعه کشی خود را بررسی کند؟ جواب این سوال نامشخص است و حدس زدن آن کمی سخت است.

در هر صورت ممکن بود بلیط او منقضی شود و به صفر دلار کاهش پیدا کند. اسپیرز در حالی برنده جایزه بخت آزمایی شد که جکپات Mega Millions در حال افزایش به یک پات به ارزش 421 دلار بود.