• قربانی، فرانسیس دسرو 25 ساله بود.
  • لاتاری پنسیلوانیا اطلاعات برنده شدن 1 میلیون دلاری فرانسیس دی را به اشتراک گذاشت.
  • بلیط بخت آزمایی از یک مایلی خانه Decero خریداری شد.
  • گزارش های اولیه دزدی رد شده است.
  • هنوز کسی به خاطر قتل دسرو دستگیر نشده است.

اتفاق تصادفی خیلی بزرگ

جزئیات جدیدی در مورد قتل یک مرد در فیلادلفیا نشان می دهد که او ممکن است قبل از اینکه کشته شود در لاتاری برنده شده باشد.

مردی به نام “فرانسیس دی” یک میلیون دلار برنده شده بود.

در 25 آوریل گزارش ناپدید شدن فرانسیس دسرو متوفی 26 ساله داده شده بود. او در جنوب فیلادلفیا زندگی می کرد، در 4 مه این فرد توسط گروهی از کودکان در انبوهی از بوته ها پیدا شد. همچنین لاتاری پنسیلوانیا فاش کرد که مردی به نام “فرانسیس دی” با یک کارت خراش که تقریباً یک مایل دورتر از خانه قربانی خریداری شده بود، یک میلیون دلار برنده شده بود.

تحقیقاتی که روی جسد این فرد صورت گرفت نشان داد که به آرنج او شلیک شده است، یک گلوله دیگر نیز به او اصابت کرده است، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، ضربات چاقو به او وارد شده است و همینطور دچار سوختگی شده است. هیچکدام از مقامات تایید نکرده اند که عامل مرگ وحشیانه این فرد بلیط برنده شدن در لاتاری بوده است یا خیر.

پیدا شدن فرانسیس دسرو

پلیس میگوید چندین کودک آنها را تعقیب کرده اند. آن چیزی که تا به اینجا به اشتراک گذاشته شده است این است که مردی را در بوته ها در نزدیکی خیابان 31st و Tasker در حوالی ساعت 3 بعدازظهر چهارشنبه گذشته دیده‌اند. معلوم شد که این مرد Decero است.

پلیس فیلادلفیا اخطاریه ای برای فرد گمشده منتشر کرده بود که در آن اخطاریه چنین آمده بود که دسرو آخرین بار در 26 آوریل در Tree Street 1148 در حوالی ساعت 6 بعدازظهر به وقت شرقی دیده شده است. او وارد یک خودرو مشکی شده و خودروی خود را در همان نزدیکی پارک کرد و سپس ناپدید شد.

خودروی Decero در نهایت توسط اعضای خانواده در بلوک 2800 خیابان 13 کشف شد.

عواقب قتل

پدر دسرو، Lou Decero به CBS Philly گفت که او انتظار دارد پاسخگو باشند. او گفت: “فقط امیدوارم کسی که این کار را انجام داده است، پیدا شود، این چیزی است که من می خواهم بدانم.” پدر دسرو ادامه داد: همه آن بچه را دوست داشتند. می گفت: بابا میخوای بریم بیرون غذا بخوریم؟ بیا بریم.

باید بدانم چه کسی این کار را کرده است، دلیلی وجود ندارد.

“منظورم این است که شما نمی‌توانید پسری بهتر از آن داشته باشید. باید بدانم چه کسی این کار را کرده است، دلیلی نداشت. نمی‌دانم چه کسی این کار را می‌کند، امیدوارم او را پیدا کنند.”

گزارش های اولیه مبنی بر اینکه دزدی یکی از انگیزه های این قتل بوده است، از آن زمان رد شده است. همچنین هیچ اسلحه ای کشف نشده و دستگیری صورت نگرفته است.