برای دستیابی به بهترین عملکرد، لازم است برای چگونگی مواجهه شدن با پوکر، یک ساختار ایجاد کنید. 

البته که بازیکنان پوکر شاید این موضوع را سخت بپذیرند و تصور کنند که آزادی یعنی الان کاری را انجام دهم که دوست دارم. اما چیزی که فکر میکنیم اشتباه است و در این مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم. 

عوامل زیادی در این زمینه وجود دارد، اما اجازه دهید به طور خلاصه به چند مورد اشاره کنیم.

اول از همه، برای پرداخت ها باید حجم را افزایش دهید. تا زمانی که در حال بازی کردن با بالاترین میزان استک هستید، باید ساعت های طولانی را به بازی کردن اختصاص دهید. عملا هیچ راهی برای دور زدن این وجود ندارد.

این موضوع ارتباط تنگاتنگی با نکته دوم دارد. اگر میخواهید در محیط امروزی به رقابت بپردازید لازم است توجه ویژه ای به یادگیری داشته باشید. به همین خاطر باید بخش قابل توجهی از وقت خود را به یادگیری اختصاص دهید.

علاوه بر آن، زمانی که بهترین بازی ها در حال اجرا هستند باید بازی کنید نه زمانی که دوست دارید. پس در این قسمت نیز هیچ آزادی عملی وجود ندارد.

زمانی که یک روتین مشخص داشته باشید، موفقیت خود را در تمام این موارد، به صورت بلند مدت تضمین خواهید کرد.

اعتقاد من بر این است که باید یک برنامه برای خودتان داشته باشید و بدانید که چه زمانی قرار است بازی کنید و چه زمانی باید به مطالعه بپردازید. با این کار تلاش های ذهنی خود را برای تصمیم گیری روزانه کاهش خواهید داد و کارها را طبق روال پیش خواهید برد. 

البته که یک نسخه قطعی برای همه افراد وجود ندارد و این شما هستید که باید این آموزش ها را امتحان و آزمایش کنید تا ببینید کدام مورد با سبک زندگی شما سازگاری بیشتری دارد و برای شما می تواند مفیدتر باشد.

با این وجود یکی از مفیدترین چیزهایی که میتوانید برای خودتان ایجاد کنید داشتن یک روتین صبحگاهی سخت و محکم است. این روتین میتواند شامل موارد زیر باشد: 

  • بیدار شدن و مرتب کردن فوری تخت خواب (مرتب کردن تخت اول صبح فواید زیادی برای وضعیت روانی افراد دارد و دلایل زیادی وجود دارد که آن را تایید کرده است پس بهترین کار این است که یک دقیقه از وقت خود را به این کار اختصاص دهید).
  • نوشیدن یک لیوان بزرگ آب، بعد از بیدار شدن
  • دوش گرفتن
  • ورزش و مدیتیشن کردن
  • صبحانه خوردن و شروع روز 
  • و… 

اولین بخش روز به برنامه صبحگاهی اختصاص دارد و اساسا هم غیر قابل مذاکره است و در سخت ترین شرایط هم، تنها اجازه دارم از یک مورد بگذرم و بقیه موارد لازم است انجام شود. این روتین در نهایت من را برای امروز آماده می کند. 

به کمک یک روتین صبحگاهی انرژی بیشتری دارید و زمان را به شکل بهتری مدیریت خواهید کرد و کارها را به صورت کارآمدتر انجام میدهید. بنابراین روتین خود را مشخص کنید، به آن پایبند باشید و از نتایج آن در تمام طول روز استفاده کنید.