یک ماه جدید در حال شروع است، بنابراین طرفداران بازی های اسلات آنلاین این شانس را دارند که در هفته چرخش های اضافی در بازی ورق شرکت کنند. این سایت آخرین هفته چرخش خود را از اول مارس با دو اسلات توسط Nucleus Gaming برجسته ارائه می دهد. با بهره مندی از معاملات ویژه سپرده، بدون هیچ هزینه ای از ساعت اژدها و شن های مصر لذت ببرید.

جزئیات معاملات اسپین
از 1 تا 6 مارس، بازیکنان Everygame Poker می‌توانند وارد سیستم شوند و با یک کد جایزه ویژه سپرده گذاری کنند تا بدون هیچ هزینه اضافی، چرخش‌های اضافی به دست آورند. تا 250 دلار می توانید از چرخش های Dragon Watch و Sands of Egypt برنده شوید. هر دو بازی عناوین محبوبی هستند که توسط توسعه دهنده نرم افزار برتر Nucleus Gaming ساخته شده اند.
کد LOOKOUT40 را وارد کنید و 25 دلار یا بیشتر به حساب خود اضافه کنید تا 40 چرخش در Dragon Watch به دست آورید. این بازی دارای یک اژدهای قدرتمند است که بر یک گنج بزرگ نظارت می کند. به چرخش خود نگاه کنید تا چشمان اژدها شروع به درخشش کنند، زیرا حداکثر هشت نماد به طور تصادفی روی هم چیده می‌شوند که 3 برابر ارزش نماد را دارند.


هنگامی که اژدها غرش می کند، قرقره ها به سمت بالا یا پایین حرکت می کنند تا به ایجاد ترکیب های برنده کمک کنند. تخم‌مرغ‌های طلایی نیز روی قرقره‌ها یافت می‌شوند که آماده شروع دور چرخش اضافی بازی هستند. در این دور، تا 4 برابر ضریب به همراه پرداخت‌های فوری به ارزش 20 برابر شرط ارائه می‌شود. برای بازی بعدی، بازیکنان می توانند 50 دلار یا بیشتر را واریز کنند و از کد جایزه  PHARAOH70 استفاده کنند. این 70 چرخش در Sands of Egypt فراهم می شود. این بازی البته عنوانی با مضمون مصری بر اساس اهرام است. نمادهای خدایان را روی قرقره ها جمع آوری کنید تا در امتداد یک سیستم دنباله دار خاص پیشروی کنید.
این مسیر به شما امکان دسترسی به سه نوع مختلف چرخش اضافی و همچنین جکپات بالقوه را می دهد. شما هرگز نمی دانید چه چیزی در حلقه های این بازی اسلات آنلاین سرگرم کننده ظاهر می شود.


هفته چرخش های اضافی ویژه فقط برای مدت محدودی ارائه می شود، بنابراین برای استفاده از آن، حتما تا 6 مارس با استفاده از کدهای جایزه واریز کنید. تبلیغات چرخش منظم
معاملات چرخش اضافی در Everygame Poker بسیار رایج است. همین چند روز پیش، این برند آخرین هفته چرخش خود را به پایان رساند و به بازیکنان چرخش های مورد علاقه Betsoft را ارائه داد. این برند اغلب پیشنهاد خود را تغییر می دهد تا عناوین اسلات Betsoft یا Nucleus را شامل شود.
هر هفته چرخش اضافی دسترسی به بازی های جدید یا علاقه مندی های بازیکنان توسط این توسعه دهندگان را فراهم می کند. این معاملات راهی مقرون به صرفه را برای بازیکنان فراهم می کند تا بتوانند چرخش های اضافی را برای بازی کردن اسلات در سایت بازی آنلاین به دست آورند. این برند همچنین گزینه های دیگری از جمله معاملات بلک جک و رویدادهای ویژه پوکر را ارائه می دهد.