اسلات آنلاین جدید شرکت Relax Gaming، به نام Hex، با فضایی ترسناک، موسیقی متن وهم انگیز، معجون، شمع و جمجمه، برای تداعی کردن فضایی جادویی و رمز آلود برای بازیکن تمام تلاش خود را به جا آورده است.

این اسلات ویدئویی، با وجود نوسانات بالا و احتمال پبروزی ۹۶/۴۳ درصدی به بازیکن شانس کسب حداکثر ۲۵۰۰۰برابر امتیاز اولیه خود را می دهد.
در طول مراحل پایه، با گسترش یافتن شبکه چرخه ای این بازی ( از ۵×۳ گرفته تا ۵×۴ و…) برای برنده شدن، تا سقف ۱۰۲۴ راه باز خواهد شد. هم راستا شدن نماد های مشابهِ سه تا پنج چرخه مجاور در یک دروه چرخش ، به معنی برنده شدن شماست.

۹ نماد معمولی و پنج نماد با ارزش کمتر در جدول پرداخت Hex وجود دارد. با آوردن ۵ نماد کم امتیاز مشابه، سهم اولیه خود را نصف و یا ۱/۲ برابر کنید. برای دو یا پنج برابر کردن اما باید به دست آوردن پنج نماد مشابه از اشیاء با ارزشی همچون پای پرنده، کارت‌های تاروت، مار، عروسک وودو یا جمجمه گوسفند چهار شاخ را هدف قرار دهید

در همین حال، نماد وحشی (wild symbol) بازی در همه چرخه ها ظاهر می شود و قابلیت هم شکل کردن خود به نماد های دیگر را دارد. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که پنج نماد وحشی را در سراسر راستای خود قرار دهید، ۲۰ برابر مقداری که شرط بندی کرده اید را دریافت خواهید کرد. آوردن ۳، ۴ یا ۵ نماد book scatter به ترتیب ۷، ۱۰ یا ۱۵ چرخش اضافی را به همراه دارد. در طول دوره پاداش، به ازای هر نماد پراکنده ای (scatter symbol) که به دست می آورید یک دور چرخش اضافه به شما تعلق می گیرد. قبل از شروع چرخش های اضافی، یک ردیف اضافی به چرخه ها اضافه می شود که همانطور که قبلا توضیح داده شد، تعداد راه های برد را به ۱۰۲۴ افزایش می دهد .

ویژگی Mystery Reveal که هم در بازی پایه و هم در چرخش‌های اضافی موجود است، امکان ظاهر شدن نماد جادوگر در آخرین حلقه سمت راست وجود دارد. هنگامی که یک نماد جادوگر به دست می آید، خودش و هر نمادی که در قاب قرار دارد را به یک نماد مشابه تبدیل می کند. فرود آمدن یک جادوگر نقره ای نمادها را به نماد واحد با ارزش یکسان تبدیل می کند، در حالی که اگر جادوگر طلایی فرود بیاید، نمادهای قاب بندی شده به نماد وحشی تبدیل می شوند .

نمادهایی که تبدیل شده اند، موقعیت خود را در طول چرخش اضافی بعدی حفظ می کنند. این امر اجازه می دهد تا صفحه بازی برای دوره بعدی چرخش حالت ثابتی داشته باشد. نماد های مشابهی که حداقل در سه ردیف مجاور کنار یکدیگر قرار می گیرند به عنوان برد در بازی در نظر گرفته می شود.

در اوایل ماه مارس، گروه Relax Gaming پس از توافق بر سر قرارداد تولید محتوا با Meridian Gaming ، حضور خود را در بازار صربستان افزایش داد. از طریق مشارکت جدید، این شرکت اکنون قادر می باشد تا به تولید محتوای مورد پسند برای مشتریان بین‌المللی اپراتور شرط‌بندی ورزشی و iGaming بپردازد.