اگر به تازگی بازی پوکر را شروع کرده باشید، احتمالا نام پیتبول پوکر را نشنیده اید. این اتاق آنلاین از سال 2004 تا 2009 فعال و ارائه دهنده سایت بازی فوری بود. 

در حالی که برای آن زمان بسیار غیرعادی بود، به اتاق کمک کرد تا کمی کشش پیدا کند.

پیتبول هیچ وقت به یک نام تجاری و بزرگ در صنعت شرط بندی تبدیل نشد اما پاداش های خوبی داشت و پلتفرم بازی فوری را در محیطی ارائه کرده بود که در آن کل پوکر آنلاین جدید و تازه بود.

در اوایل بسیاری از بازیکنان هنوز نمی دانستند باید به دنبال چه چیزی باشند یا انتظار چه چیزی را داشته باشند. به همین خاطر بازیکنان تمایل داشتند به تجربه و آزمایش بپردازند.

احتمالاً به همین خاطر بوده است که اتاق می توانست برای مدت طولانی از کاری که بازیکنان انجام میدادند فاصله بگیرد.

این سایت آنلاین به خاطر پاداش هایی که ارائه کرده بود با استقبال زیادی روبرو شده بود اما تقریبا در سال 2008 افراد متوجه شدند که برای کلاهبرداری از اکانت های فوق العاده استفاده میشود. به کمک این حساب کاربری می توانستند سرمایه های دیگر بازیکنان را جمع آوری کنند. 

اواخر سال 2009، اتفاقات صورت گرفته بین افراد پخش شد و زمانی که اکثر بازیکنان از این کلاهبرداری باخبر شدند، پوکر پیتبول به سادگی بین مردم ناپدید شد. 

پوکر پیتبول تقریبا یک شبه خود را ناپدید کرد. یعنی کارمندان دفتر در کاستاریکا از موضوع بی خبر بودند و برای یک روز به همه کارمندان مرخصی داده شده بود. روز بعد زمانی که کارمندان به محل کار برگشته بودند، با یک محیط خالی مواجه شدند.

هیچ کس نفهمید اتاق پوکر دقیقا چقدر پول بازیکنان را دزدیده است اما افرادی که در این عملیات نقش داشتند به راحتی فرار کردند و ناپدید شدند.

البته در دنیای امروز رخ دادن چنین چیزی تقریبا غیر ممکن است اما در آن زمان همه چیز متفاوت بود. بازیکنان سطح آگاهی بسیار پایینی داشتند و قوانین و مقررات سفت و سختی اعمال نشده بود.