سوالی که بسیاری از بازیکنان جدید پوکر آنلاین می پرسند این است که چه زمانی باید از احساس درونی خود هنگام بازی پوکر استفاده کنند. حتی اگر هیچ پاسخ مشخصی برای این سوال وجود ندارد، بهتر است به این پیشنهاد توجه داشته باشید که هنگام بازی تگزاس هولدم و اوماها از دستورالعمل‌ها پیروی کنید، بر این اساس می‌توانید خودتان تصمیم بگیرید که بهترین زمان برای انجام کارهایتان چه زمانی است.

زمانی که استراتژی پوکر شما قابل اجرا نیست

گاهی اوقات در یک میز پوکر آنلاین تجربه ای منحصر به فرد به دست می آورید که قبلاً شاید آن را ندیده باشید. وقتی در مقابل بازیکنانی بازی می‌کنید که با چیزهایی که که قبلاً دیده‌اید متفاوت است، در این جا باید از احساسات خود کمک بگیرید. به طور کلی، ممکن است بخواهید از موقعیت‌هایی مانند این در بازی پوکر اجتناب کنید، اما در هر صورت اگر خود را در چنین موقعیت مشاهده کردید بهتر است با احساسات خود پیش بروید.

زمانی می خواهید یک تجربه پوکر کاملا متفاوت داشته باشید

هر از چند گاهی میتوانید یک ایده خوب را تجربه کنید، این که چیزها را به شکل دیگری امتحان کنید یا اینکه از تاکتیک های مختلف استفاده کنید. هنگامی که این اتفاق می افتد، بهتر است از احساس درونی خود استفاده کنید. اگر در پوکر آنلاین نسبتاً تازه کار هستید، زمانی که در تصمیم‌گیری ها از احساسات خود کمک می گیرید، احتمالا سود زیادی را به دست نخواهید آورد. 

هرچه تجربه بیشتری به دست آورید و دست های پوکر بیشتری را بازی کنید، تشخیص اینکه چه زمانی بهتر است با احساسات خود پیش بروید ساده تر و موثر خواهد بود. در اکثر مواقع استراتژی پوکر شما به درستی کار خواهد کرد و در غیر این صورت نیاز است به احساسات خود تکیه کنید و بدین صورت به بازی ادامه دهید.