به گزارش پوکر مرکزی، لورن رابرتز تمام حریفای خودش رو در ایالات متحده، تو بازی پوکر تونست 3 بار شکست بده و به عنوان اولین زنی که عنوان USPO رو کسب کرد، معرفی بشه. او بیش از 200،000 دلار برنده شد و تونست عنوان بهترین بازیکن زن در تمام دوران رو از آن خودش کنه!

روز یکشنبه هفته گذشته، لورن رابرتز با غلبه کردن بر هشت بازیکن پوکر تو رویداد شماره 3 مسابقات پوکر تونست 10،000 دلار بدون محدودیت رو تو بازی تگزاس هولدم برنده بشه و فصل جدیدی رو تو تاریخ USPO به نام خودش بنویسه! این برد به زن اجازه داد تا 218،400 دلار و 200 دلار HYRO (High Roller of Year) امتیاز رو به خونه با خودش ببره و همچنین شانس پیروزی تو 100،000 دلار آمریکا رو تو مسابقات قهرمانی پوکر ایالات متحده افزایش بده.

این بازیکن پوکر، لورن رابرتز این اولین باری هست که تونسته تو مسابقات پوکر برنده بشه و قبل از اون بزرگترین دستاوردی که به دست آورده بود، هشت مقام قهرمانی تو مسابقات جهانی پوکر تور پنج الماس در سال 2017 بود که 153،590 دلار برای اون به ارمغان آورده بود.

g,v

رابرتز در اظهاراتش در مورد بازی گفته بود که این پیروزی های قبلی تو بردی که هفته پیش به دست آورد، خیلی بهش کمک کرده بود و همین دلیل برنده شدنش تو بازی ها شده بود که همین موضوع باعث شده بود که از اون به عنوان “بازیکن پدیده” یاد بشه.

این زن 54 ساله در طول دو روز حضور در مسابقات  USPO شماره 3 ، با 91 ورودی تو مسابقات مواجه شد و در جدول پایانی تونست که کورای آلدمیر بازیکن آلمانی رو شکست بده که در حال حاضر تو فهرست جهانی پوکر رتبه 73 رو داره و تونسته بود که مقام سوم  مسابقات USPO USPO 2018 رو به دست بیاره، رقیب دیگه اون استفان چیدویک بود که بیش از 1.2 میلیون دلار تو طول مسابقات قبلی تونسته بود کسب کنه.

رابرتز با کسب مقام اول تو رویداد شماره 3 USPO و کسب 200 امتیاز ، به رده چهارم جدول رده بندی مسابقات می رسه و نزدیکترین رقبای اون که تو مسابقات قهرمانی پوکر ایالات متحده معرفی شدن، شان وینتر (240 امتیاز) ، جردن کریستوس (240 امتیاز) و استفان چیدویک (300 امتیاز) هستن.

USPO 2020 یک رویداد پوکر 10 سری هست که تا 23 فوریه در ARIA Resort & Casino واقع در لاس وگاس برگزار می شه. این مسابقات شامل بازی هایی مثل No-Limit Hold’em (NLH) ، Pot-Limit Omaha ، پوکر Deck Short و با حداقل خرید 10،000 دلار هست. رویداد اصلی که از 22 فوریه آغاز می شه و یه پات 100000 دلاری NLH خواهد بود. بازیکنی که بیشترین امتیاز HYRO رو تو طول این سری مسابقات داشته باشه؛ عنوان قهرمانی پوکر ایالات متحده و 100000 دلار جایزه نقدی میشه!

اگرچه موفقیت رابرتز تو پوکر شایسته تحسین هست اما اون هنوز هم باید کارهای زیادی رو انجام بده تا بتونه با بازیکنان برتر پوکر زن مثلد Vanessa Selbst و Annie Duke  مقابله کنه که هر دو موفق شدن تا تو مسابقات پوکر پیروز بشن و بیش از 1.5 میلیون دلار درآمد کسب کنن!